Кікстарта Джосса

Кікстарта Джосса

Вчора Kickstarter в рекордний термін профінансував екранізацію серіалу Veronica Mars, ну і відразу постало питання А чи є ще на світі армія фанатів, яка б з величезним задоволенням скинулася, заради улюбленого дітища? Перший, хто скаже Firefly і Джос Відон заслужить право сходити на кухню за призовим пиріжком

О так, Джосс в курсі і він сильно наляканий:

– Коли я дізнався про Veronica Mars, то моєї четвертої емоційною реакцією був тваринний страх. Я відразу зрозумів, що саме зараз прийде всім у голову. Я багато разів повторював, що із задоволенням зніму фільм з цими хлопцями і все це залишається в силі. Також я дав обіцянку студії Marvel і на наступні три роки належу їм з потрохами, у мене навіть не виходить відволіктися на Доктора Жахливого – 2. Так що я навіть не буду фантазувати на цю тему. Через пару років, коли Натан Філліон більше не буде Кастл, а я складу повноваження Тома Хагена (персонаж з Хрещеного батька) Всесвіту Марвел і зав'яжу з гігантськими фільмами, ми зможемо подивитися як йдуть справи на цьому ринку.

Так що у шанувальників буде час накопичити грошенят – ще один повнометражний фільм або навіть серіал влетить у копієчку:

– Я думаю, фанати оцінять будь-яке наше зусилля відродити серію. Але в якому форматі ми продовж я поки не знаю. Для мене Kickstarter не відповідь на всі молитви. Зараз все подешевшало, навіть якщо порівнювати з тим, коли знімалася «Місія Сереніті ». Хороші ефекти досягаються різними способами. Та й сама всесвіт не про спецефекти. Але все одно Firefly трохи дорожче Veronica Mars. І зрозуміло наявні чергові фобії: А раптом вийде хреново? Я в стані зваляти дурня – це не страшно. Але якщо слажаю саме з цим, то буду відчувати себе закінченим ідіотом.

Ну-ну, Джосс, не плач. Ось вийдуть 1 травня 2015 «Месники-2», зберуть всі гроші на планеті і ти відчуєш себе готовим для Firefly.

Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментариев к записи: Коментування вимкнено

  1. 4151 коментує:

    з ранку погано сооброжаю, виходить Вероніку марс продовжили або я туплю?)))

  2. Постоянный читатель коментує:

    Ох … тільки не лякайся Джосс, ми в тебе віримо!

  3. BlaclHole коментує:

    Хи, Фанати Світляка збиралися продавати свої квартири ще до того як це стало кікстартера :)

  4. Рамонак коментує:

    Чесно кажучи, вони задовбали вже зі своїм світляків.

    То гроші збирають, то ще по всякому мурижат – коли чітко вирішите питання про продовження зйомки, тоді й ляпають язиками – скільки можна мертвого перевертати.

    Скажу прямо – якщо б хотіли зняти, то зняли. А так мурижат всяку фігню під обридле улюлюкання Фанбоу Ну зніміть, зніміть. Де ці Фанбоу були, коли провалився повнометражний фільм? Щось не особливо вони проявляли активність – а нити всі мастаки.

    Поклавши руку на серце – Світляк не гідний всіх цих фанатських почестей – таке відчуття, що люди не дивилися КУЛЬТОВІ Вавилон-5 і Стар Трек – от їх і треба реанімувати (про Абрамса ні слова, бо це не Стар Трек, а комікс зі знайомими назвами ).

  5. ASDfoj коментує:

    № 1, 4151

    з ранку погано сооброжаю, виходить Вероніку марс продовжили або я туплю?)))

    Повнометражний фільм зроблять.

    А чи є ще на світі армія фанатів, яка б з величезним задоволенням скинулася, заради улюбленого дітища? Перший, хто скаже Firefly і Джос Уідон

    Лол. Фаната Уідона такі смішні. Мрійте, мрійте …

  6. J.D. коментує:

    Gao yang jong duh goo yang! Нещодавно переглядав. Це чудово! Єдине, щоб усі прийшли у форму до 2015 року, актори мають властивість старіти.

  7. Langdon Olger коментує:

    № 4, Рамонак

    Де ці Фанбоу були, коли провалився повнометражний фільм?

    Власне, тільки завдяки цим Фанбоу і існує повнометражний фільм.

    Поклавши руку на серце – Світляк не гідний всіх цих фанатських почестей – таке відчуття, що люди не дивилися КУЛЬТОВІ Вавилон-5 і Стар Трек – от їх і треба реанімувати

    Дуже суб'єктивно.

  8. Sir Bone коментує:

    Shut up, Joss, and take my money!

  9. JoJol коментує:

    № 7, Langdon Olger

    № 4, Рамонак

    Де ці Фанбоу були, коли провалився повнометражний фільм?

    Власне, тільки завдяки цим Фанбоу і існує повнометражний фільм.

    Так-так. Фанбоу не змогли наебать Фоксів, але зате наебалі Юніверсал.

    Невже, фанати досі вірять, що в Голлівуді знайдуться ще роззяви, які знову повірять у казку про величезну армію фанатів світляків?

  10. lanar коментує:

    А який гонорар у Джоса був за перших Месників? Йому хоч відсотки зі зборів дали або кинули?

  11. Фуфлонаписательт-12 коментує:

    Помоему, у Уідона вже авторитет у Голлівуді будь здоров.

    Через пару років (бля, Філліон вже скільки буде е моє?) Його будуть поважати навіть більше Снайдера (якщо той сам не зніме що те мегаохуенное). І з таким авторитетом йому навіть не треба буде гроші з фанатів збирати.

    Прийде до продюссерам і скаже, так то так, обіцяю золоті гори але потрібні великі бабки. Ну або як то так.

  12. Panamario коментує:

    Джос, що не тупи. Бери приклад з Бея і Нолана. Після Месників-2, які отгребут свої мільярди, поотнеківайся від продовження. Тоді Дісней і профінансує твій особистий проект на догоду майбутньої постановки Месників-3.

  13. siiXth коментує:

    Ось, адекватний, безпосередньо приймає участь людина, яка зняв месників, каже що все дешевшає, а школярі на кг продовжують нити про інфляцію, про те що на Біошок потрібно 200 лямов і що в росії знімають гівно через недостачі коштів. Дауни їй-богу.

  14. Кукуна коментує:

    У фільмів сумнівні перспективи.

    Крістенн Белл вже не тягне на школярку, а Натанчик скоро в кадр перестане поміщатися

  15. Cendis коментує:

    № 12, Фуфлонапісательт-12

    у Уідона вже авторитет у Голлівуді будь здоров.

    обіцяю золоті гори але потрібні великі бабки

    Блять. Поясніть, про який авторитет і про які золотих горах йде мова? Зробив три телесеріалу, два з яких провалилися, і зрежисував всього три повнометражних фільми, один з яких провалився, інший був знятий за однією з найпопулярніших в світі франшиз з готовою многоміліонной фанбазой, а третій взагалі не дійде до широкого прокату.

  16. Как два пальца... коментує:

    № 16, Cendis

    Поясніть, про який авторитет йдеться?

    Авторитет сценариста-невдахи, якому крім дитячих коміксів нічого довіряти не можна.

  17. Rosso коментує:

    № 16, Cendis

    Блять. Поясніть, про який авторитет і про які золотих горах йде мова? Зробив три телесеріалу, два з яких провалилися, і зрежисував всього три повнометражних фільми, один з яких провалився, інший був знятий за однією з найпопулярніших в світі франшиз з готовою многоміліонной фанбазой, а третій взагалі не дійде до широкого прокату.

    Можеш написати прямо босам Марвел – робят, хуйня ваш Уідон!

  18. натан коментує:

    № 16, Cendis

    Блять. Поясніть, про який авторитет і про які золотих горах йде мова? Зробив три телесеріалу, два з яких провалилися, і зрежисував всього три повнометражних фільми, один з яких провалився, інший був знятий за однією з найпопулярніших в світі франшиз з готовою многоміліонной фанбазой, а третій взагалі не дійде до широкого прокату.

    це firefly провалився-то? в головах продюсерів – можливо, в головах фанатів – ні. serenity зняли на гроші фанатів, так що студія від його провалу нічого не втратила. приплюсуйте до бюджету serenity його збори і отримаєш суму _чістой_ прибутку

  19. DoriN коментує:

    № 16, Cendis

    Блять. Поясніть, про який авторитет і про які золотих горах йде мова? Зробив три телесеріалу, два з яких провалилися, і зрежисував всього три повнометражних фільми, один з яких провалився, інший був знятий за однією з найпопулярніших в світі франшиз з готовою многоміліонной фанбазой, а третій взагалі не дійде до широкого прокату.

    Баффі йшла 5 років, Ангел – 5, Світляка закрила компанія ебланов. Фанати люблять і дивляться досі. Провали, ага.

    Місія – охуенно, просто у відриві від серіалу немає сенсу дивитися. З Месниками обосраться легше, ніж з незалежним кіно, так що роботу режисера в цьому випадку не потрібно применшувати. Зелений ліхтар, і Бетмен теж фанбазой володіють, але Рейнолдс і Шумахер можуть Вам розповісти, як це можна проебать в два рахунки.

    А якщо Дісней покликали його на 2ю частина, і Щ.і.т вручили – значить довіряють, і авторитет у кіновиробництві є. Ні Вас ні мене ж не покликали, вірно?

  20. Александр Ш коментує:

    Таке відчуття, що люди не дивилися КУЛЬТОВІ Вавилон-5 і Стар Трек

    Дивились дивилися.

    Але светлячек – це про інше, ніж В5 та інше.

    При всьому обожнюванні (можу для підвищення настрою запустити будь-яку з серій), не розумію як можна знімати вже на 10 років пристарілих всіх.

    Сумно це буде.

  21. belar коментує:

    № 16, Cendis

    № 12, Фуфлонапісательт-12

    у Уідона вже авторитет у Голлівуді будь здоров.

    обіцяю золоті гори але потрібні великі бабки

    Блять. Поясніть, про який авторитет і про які золотих горах йде мова? Зробив три телесеріалу, два з яких провалилися, і зрежисував всього три повнометражних фільми, один з яких провалився, інший був знятий за однією з найпопулярніших в світі франшиз з готовою многоміліонной фанбазой, а третій взагалі не дійде до широкого прокату.

    - 1997-2003 «Баффі – винищувачка вампірів» Buffy the Vampire Slayer сценарист, режисер

    - 1995 «Історія іграшок» Toy Story сценарист

    - 2011 «Хатина в лісі» The Cabin in the Woods сценарист, продюсер

    - 1997 «Чужий: Воскресіння» Alien Resurrection сценарист

    - 2012 «Месники» The Avengers режисер, сценарист

    Ти правий, він сцаний ноунейм (sarcasm)

  22. Jerry-a-Konel коментує:

    № 16, Cendis

    Поясніть, про який авторитет і про які золотих горах йде мова? Зробив три телесеріалу, два з яких провалилися, і зрежисував всього три повнометражних фільми, один з яких провалився, інший був знятий за однією з найпопулярніших в світі франшиз з готовою многоміліонной фанбазой, а третій взагалі не дійде до широкого прокату.

    Чотири телесеріалу. І один, який провалився, за фактом знайшов культовий статус.

  23. Рамонак коментує:

    № 16, Cendis

    Блять. Поясніть, про який авторитет і про які золотих горах йде мова? Зробив три телесеріалу, два з яких провалилися, і зрежисував всього три повнометражних фільми, один з яких провалився, інший був знятий за однією з найпопулярніших в світі франшиз з готовою многоміліонной фанбазой, а третій взагалі не дійде до широкого прокату.

    +1

    Це фанбойство вже дістало – А-а-а, Уідон – БОХ.

    Цирк якийсь.

    З будь-яким, абсолютно будь-яким режисером, ситуація з Месниками була б ідентична Уідоновской версії, може навіть краще.

    Взагалі не розумію цієї танці навколо Месників – НУ АБСОЛЮТНО стандартний комікс-фільм з конвеєру, максимум 6-7/10, з чого такі почесті йому?

  24. JMK коментує:

    № 16, Cendis

    № 12, Фуфлонапісательт-12

    у Уідона вже авторитет у Голлівуді будь здоров.

    обіцяю золоті гори але потрібні великі бабки

    Блять. Поясніть, про який авторитет і про які золотих горах йде мова? Зробив три телесеріалу, два з яких провалилися, і зрежисував всього три повнометражних фільми, один з яких провалився, інший був знятий за однією з найпопулярніших в світі франшиз з готовою многоміліонной фанбазой, а третій взагалі не дійде до широкого прокату.

    3 телесеріалу? Шановні знавці, не можете навіть на imdb зайти спочатку – закрийте рот, ок?

  25. четыре цифры коментує:

    № 16, Cendis

    № 12, Фуфлонапісательт-12

    у Уідона вже авторитет у Голлівуді будь здоров.

    обіцяю золоті гори але потрібні великі бабки

    Блять. Поясніть, про який авторитет і про які золотих горах йде мова? Зробив три телесеріалу, два з яких провалилися, і зрежисував всього три повнометражних фільми, один з яких провалився, інший був знятий за однією з найпопулярніших в світі франшиз з готовою многоміліонной фанбазой, а третій взагалі не дійде до широкого прокату.

    Для вас це буде відкриттям, але авторитет не тільки в бабках вимірюється …

  26. Тише будь коментує:

    Хер нам, а не продовження Firefly. Після Месників 2, будуть Месники 3, а потім Уідон скаже, я бля втомився, от'ебісь.

  27. Pupkin коментує:

    № 16, Cendis

    № 12, Фуфлонапісательт-12

    у Уідона вже авторитет у Голлівуді будь здоров.

    обіцяю золоті гори але потрібні великі бабки

    Блять. Поясніть, про який авторитет і про які золотих горах йде мова? Зробив три телесеріалу, два з яких провалилися, і зрежисував всього три повнометражних фільми, один з яких провалився, інший був знятий за однією з найпопулярніших в світі франшиз з готовою многоміліонной фанбазой, а третій взагалі не дійде до широкого прокату.

    У нього авторитет скоріше якісний ніж кількісний. Але Месники вивели його у вищу лігу, де авторитет присуджується за фактом участі.

  28. Чучундрик коментує:

    Як же все це ще не скоро буде!

  29. DoriN коментує:

    № 24, Рамонак

    +1

    Це фанбойство вже дістало – А-а-а, Уідон – БОХ.

    Цирк якийсь.

    Це хейтерство дістало вже – А-а-а, Месників зняти не складно

    Вам аргументи наводять, а ви Хейтер далі. Хто з наз зашорений ще те питання.

    З будь-яким, абсолютно будь-яким режисером, ситуація з Месниками була б ідентична Уідоновской версії, може навіть краще.

    Взагалі не розумію цієї танці навколо Месників – НУ АБСОЛЮТНО стандартний комікс-фільм з конвеєру, максимум 6-7/10, з чого такі почесті йому?

    Вручіть Сарика – побачите, що говнорежіссер може зробити з важким, комплексним проектом. Ну, а якщо ви вважаєте Месників НУ АБСОЛЮТНО стандартний комікс-фільм з конвеєру, то це клініка, і що Ви в даній гілці робите – категорично незрозуміло.

  30. Аааа коментує:

    Гаряче підтримую всіх тих, хто не розуміє феномену, що зветься Джосс Уідон. Сірий, абсолютно нульовий режисер, у порівнянні з яким навіть Майкл Бей класик і патріарх кіно. Але варто було Месників завдяки неймовірним фінансовим влаженій Дісней зібрати купу грошей, при цьому будучи нудним марвел-гамбургером, рівно таким же, які Марвел випускає вже 5 років, так все Джосс став месією. І що найсмішніше, здається, Джосс і сам повірив у це. Ні тижня без Джосс, у Джосс є думка про все, жодного проекту без нього. Скільки років Хатина в лісі валялася на полиці? Але тут грянув Джосс і цей абсолютно прохідний хоррор став раптово культом. Світлячок? Ніхто його не дивився, госпаді, нікому він нафіг не потрібен, всі ці вигадки про мільярди фанатів серіалу-маячня собача, але ці ж самі фанати готові зжерти будь-яке гівно аби на ньому було написано Світлячок від Джосс, але на те вони й фанати, істоти необ'єктивні.

    І, до слова, хоч один проект з кікстартера вистрілив? Хоч щось виявилося чимось добрим? Кікстартер-це смітник для давно вийшли в тираж ігро-та кіноробів, фінансової відповідальності ніякої, можна склепати все що завгодно, а грошей зібрати мільйони на порожніх обіцянках. Той же творець Вероніки Марс, що він ще зробив за роки, що пройшли з закриття? Нічого.

  31. Pupkin коментує:

    № 4, Рамонак

    Чесно кажучи, вони задовбали вже зі своїм світляків.

    То гроші збирають, то ще по всякому мурижат – коли чітко вирішите питання про продовження зйомки, тоді й ляпають язиками – скільки можна мертвого перевертати.

    Скажу прямо – якщо б хотіли зняти, то зняли. А так мурижат всяку фігню під обридле улюлюкання Фанбоу Ну зніміть, зніміть. Де ці Фанбоу були, коли провалився повнометражний фільм? Щось не особливо вони проявляли активність – а нити всі мастаки.

    Поклавши руку на серце – Світляк не гідний всіх цих фанатських почестей – таке відчуття, що люди не дивилися КУЛЬТОВІ Вавилон-5 і Стар Трек – от їх і треба реанімувати (про Абрамса ні слова, бо це не Стар Трек, а комікс зі знайомими назвами ).

    Стар Трек дивився, Вавилон освоюю зараз – і тому і іншому до світляків далеко. Серйозно. Інший підхід і інший рівень художньої цінності.

    А що до Абрамса … Його Стар Трек був хороший. Навіть дуже. На мілководді у жанрі другої половини нульових було до речі.

  32. Хрустик коментує:

    № 26, чотири цифри

    № 16, Cendis

    № 12, Фуфлонапісательт-12

    у Уідона вже авторитет у Голлівуді будь здоров.

    обіцяю золоті гори але потрібні великі бабки

    Блять. Поясніть, про який авторитет і про які золотих горах йде мова? Зробив три телесеріалу, два з яких провалилися, і зрежисував всього три повнометражних фільми, один з яких провалився, інший був знятий за однією з найпопулярніших в світі франшиз з готовою многоміліонной фанбазой, а третій взагалі не дійде до широкого прокату.

    Для вас це буде відкриттям, але авторитет не тільки в бабках вимірюється …

    Скажи це Кевіну Сміту, якого ніхто не став просувати з Червоним Штатом, скажи це Аффлеку, якого змішували з гівном 5 років до ряду після Перл-Харбора, скажи це Сему Реймі якого соні випізділі через чп3.

  33. Empty коментує:

    ви що, всі ідіоти? нахуй не треба продовження знімати. Можу навіть сказати чому:

    1) усі главгерой-вже старпери, нових брати-не варіант;

    2) є думка, що світлячок тим і хороший, що не став якимось Лост або Супернатурали, де кота за яйця тягнули і тягнуть вже багато років, а після фіналу лоста так взагалі блювати тягнуло;

    3) якщо і знімати зі старими персонажами, значить потрібно померших в мс воскрешати, що знову буде не камельфо по відношенню до витоків;

    4) саммер глау-вже доросла тітка (окремим пунктом бля);

    5) всесвіт серіалу по закінченні декількох років вже не здається такою цікавою і захоплюючою.

  34. Jerry-a-Konel коментує:

    № 31, Аааа

    Ох, який жирний, але я все ж відповім.

    Гаряче підтримую всіх тих, хто не розуміє феномену, що зветься Джосс Уідон.

    Це не феномен, а просто улюбленець ВсеяРедакціі і більшості тут присутніх завсідників. Joss is Boss, Кевін Сміт – наше все.

    Сірий, абсолютно нульовий режисер, у порівнянні з яким навіть Майкл Бей класик і патріарх кіно. Але варто було Месників завдяки неймовірним фінансовим влаженій Дісней зібрати купу грошей, при цьому будучи нудним марвел-гамбургером, рівно таким же, які Марвел випускає вже 5 років, так все Джосс став месією.

    Тобто Дісней платив кожному, щоб вони сходили на фільм по кілька разів? У дивному світі Ви живете, товариш троль.

    Скільки років Хатина в лісі валялася на полиці? Але тут грянув Джосс і цей абсолютно прохідний хоррор став раптово культом.

    Раптово, Хатина в лісі вийшла за місяць до Месників, заслужила загальне схвалення і зменшила скептицизм щодо прийдешніх Месників. Це був хороший маркетинговий хід з боку Lions Gate, можливо, узгоджений з Діснеєм.

    Світлячок? Ніхто його не дивився, госпаді, нікому він нафіг не потрібен, всі ці вигадки про мільярди фанатів серіалу-маячня собача, але ці ж самі фанати готові зжерти будь-яке гівно аби на ньому було написано Світлячок від Джосс, але на те вони й фанати, істоти необ'єктивні.

    Безумовно, ніхто з чарівної країни тролів його не дивився. Там взагалі кіно і телебачення немає.

    І, до слова, хоч один проект з кікстартера вистрілив? Хоч щось виявилося чимось добрим? Кікстартер-це смітник для давно вийшли в тираж ігро-та кіноробів, фінансової відповідальності ніякої, можна склепати все що завгодно, а грошей зібрати мільйони на порожніх обіцянках. Той же творець Вероніки Марс, що він ще зробив за роки, що пройшли з закриття? Нічого.

    Kickstarter – це спроба вибратися з смітника, в яку останнім часом починає перетворюватися мейнстрімових ігрова індустрія. Ігроробів і кінодели з ім'ям прийшли в нього зовсім недавно.

  35. DoriN коментує:

    № 33, Хрустик

    скажи це Аффлеку, якого змішували з гівном 5 років до ряду після Перл-Харбора, скажи це Сему Реймі якого соні випізділі через чп3.

    Ну, не секрет, що Аффлек актор так собі – не хапає зірок з неба. Як режисер він краще. З гівном змішували не дарма.

    ЧП3 – за межею добра і зла, і Реймі там, де він є теж по справі.

    Приклади приведені так собі.

  36. Langdon Olger коментує:

    № 31, Аааа

    але на те вони і фанати, істоти необ'єктивні

    А ви, я так зрозумів, в даному випадку вважаєте себе абсолютно об'єктивним?

  37. Shrodinher коментує:

    № 31, Аааа

    І, до слова, хоч один проект з кікстартера вистрілив? Хоч щось виявилося чимось добрим? Кікстартер-це смітник для давно вийшли в тираж ігро-та кіноробів, фінансової відповідальності ніякої, можна склепати все що завгодно, а грошей зібрати мільйони на порожніх обіцянках. Той же творець Вероніки Марс, що він ще зробив за роки, що пройшли з закриття? Нічого.

    Natural Selection 2, FTL: Faster Than Light? Або ваш кругозір настільки широкий, що ви вважаєте гідним поміщати в нього лише багатомільйонне говно?

  38. XoF коментує:

    Знімати щас продовження всесвіту Світляка по моєму це теж саме, що знімати продовження Секретних матеріалів. Вже було одне непорозуміння в 2008ом під назвою Хочу вірити. Як би зі світлячків аналогічний Пердак не вийшов би. Хоча чесно кажучи дуже хочеться побачити продовження історії Капітана і компанії

  39. RomeoZero коментує:

    Ну тоді і Star Wars знімати не потрібно і ваще все, що вже стало старперством воскершать, ремікс ні-ні.Матріца нарешті всіх відпустить, всі підуть на вулицю гуляти і креативити для майбутніх мега фільмів.

  40. Голум коментує:

    № 30, DoriN

    Вам аргументи наводять, а ви Хейтер далі. Хто з наз зашорений ще те питання.

    Гаррі Поттер і Трансформери зняті нездарами і точно так само заробили лярд за рахунок фанатів, нє? АЛЕ! До Месників фанатів Уідона (саме Уідона, а не Баффі і Світляка) було не видно, не чути. Ніхто на нього люто не дрочив і не пхав його кандидатуру в кожен великий проект. Але варто було зняти розпіарений кінокоміс (піар кампанія 5 років працювала! Треба було бути Уве Болл, щоб фільм провалився), як Уідон раптово став ГЕНІЄМ.

    Особливо смішно, як Світляка називають шедевром і ставлять в один ряд зі Стар Трек. Стар Трек був відкриттям і законодавцем мод для величезної купи фантастичних серіалів. Світлячок ж у кожній серії експлуатував штампи різних жанрів в атмосфері вестерну, зібравши рівно стільки вірних фанатів, щоб дещо як окупити 15 лямов бюджету. Єдина його реально культова річ – Баффі. Але було це 15 років тому.

  41. DoriN коментує:

    № 41, Голум

    Гаррі Поттер і Трансформери зняті нездарами і точно так само заробили лярд за рахунок фанатів, нє?

    Чи не. Поттер – багатосерійний Франч, який заробив собі ім'я в книжковому варіанті, і в фільмах – за перші чотири хороші частини, популярність якого навіть ХуЙетс не зміг добити. Трансформери – тупе, але красиве кіно. Власне, зроблена краса якісно, широкомасштабно, розрекламована.

    Че-то знову провал з прикладами.

    АЛЕ! До Месників фанатів Уідона (саме Уідона, а не Баффі і Світляка) було не видно, не чути.

    Для Вас Уідон до Месників був ніхто – це може бути. За всіх не розписуйтесь. Та й не давали йому таких шансів – от і не було приводу порадіти за людину. Не бачу порушень в логіці, собственно.Но коштувало зняти розпіарений кінокоміс (піар кампанія 5 років працювала! Треба було бути Уве Болл, щоб фільм провалився), як Уідон раптово став ГЕНІЄМ.

    Ще раз. Просрали цю роботу – легко. Уідон – добре попрацював, і в кожному кадрі видно напрацювання з попередніх робіт. Заробив, підтвердив кваліфікацію. Чи не ГЕНІЙ, але й не Сарік.

    Особливо смішно, як Світляка називають шедевром і ставлять в один ряд зі Стар Треком.Стар Трек був відкриттям і законодавцем мод для величезної купи фантастичних серіалів. Світлячок ж у кожній серії експлуатував штампи різних жанрів в атмосфері вестерну, зібравши рівно стільки вірних фанатів, щоб дещо як окупити 15 лямов бюджету.

    Світляк краще Стар Трек. Спробуйте переглянете зараз і те й інше. Бо Трек – старий, теплий ламповий зараз виглядає смішно і схоже на звітний концерт у театралку з двома акторами-відмінниками. Жанри – не штампи, а найкраще з них. Як часто Стар Трек міняв спрямованість Космічного Пафосу від Шеттнера і Німоя?

  42. Голум коментує:

    № 42, DoriN

    Поттер – багатосерійний Франч, який заробив собі ім'я в книжковому варіанті, і в фільмах – за перші чотири хороші частини, популярність якого навіть ХуЙетс не зміг добити.

    Месники – багатомільйонний франчайз, який заробив собі ім'я коміксами, які виходили близько 60 років (Поттеру і не снилося) і у фільмах (Тор, Халк, Перший Месник і, особливо, ЖЧ).

    Для Вас Уідон до Месників був ніхто – це може бути. За всіх не розписуйтесь. Та й не давали йому таких шансів – от і не було приводу порадіти за людину. Не бачу порушень в логіці, власне.

    Сто-стоп-стоп! Самі ж (ваші однодумці) вище писали про те, що у Уідона мало-чи не кожен другий проект культовий і успішний. Це не було приводом? Або вони були на стільки культові, що про них ось уже 20 років як було прийнято розмовляти тільки пошепки, а ім'я творця не згадувати всує?

    Бо Трек – старий, теплий ламповий зараз виглядає смішно і схоже на звітний концерт у театралку з двома акторами-відмінниками.

    Кхм-кхм … Спробуйте переглянути Світляка через 50 років.

    Як часто Стар Трек міняв спрямованість Космічного Пафосу від Шеттнера і Німоя?

    Навіщо йому це було треба?! Треку і в своєму жанрі було комфортно і було чим здивувати в кожній серії.

  43. DoriN коментує:

    № 43, Голум

    Месники – багатомільйонний франчайз, який заробив собі ім'я коміксами, які виходили близько 60 років (Поттеру і не снилося) і у фільмах (Тор, Халк, Перший Месник і, особливо, ЖЧ).

    Різні речі. Багатосерійне, і свіже (Поттер, Трансформери) яке зарекомендувало себе попередніми серіями (що б Йетс або відсутність Фокс завадило касу зірвати), і перше в історії об'єднання різних за-суті фільмів в один. Роботи абсолютно різні, а результат один – мільярд. Висновок – Уідон молодець.

    Самі ж (ваші однодумці) вище писали про те, що у Уідона мало-чи не кожен другий проект культовий і успішний.

    Сарказм повз каси. Вище вже було доведено: проекти хороші, якісні, популярні. Але не так, як згадані вище блокбастери. Наприклад, Крейвен – теж культовий тип не дивлячись на відсутність кілоляма в скарбничці.

    Спробуйте переглянути Світляка через 50 років.

    Із задоволенням! А серію Out of gas – ще й два рази.

    Навіщо йому це було треба?! Треку і в своєму жанрі було комфортно і було чим здивувати в кожній серії.

    Угу. І закиснути на стільки, що було потрібно пришестя Абрамса, що б фільм повернувся з лімба, і на нього було приємно глянути. Так, дійсно, навіщо намагатися жанри міняти …

  44. UzvarinatoR коментує:

    Нормальна тема, я б скинувся на продовження Жеребця і … як деяким не було б дивно, Хронік Сари Коннор, бо були цілком недурні, по-принаймні там був дух Термика з 90-х, якого не було і впоміне в останніх двох екранізаціях.

    Ах ну да, і ще Саммер Глоу :)

  45. Голум коментує:

    № 44, DoriN

    Різні речі. Багатосерійне, і свіже (Поттер, Трансформери)

    Блять, яким макаром Трансформери – це свіже?! Їх з 84-го року випускають, кожен школяр у дитинстві мультсеріал дивився і на прем'єру йшов з думкою щось нове показують, а з думкою ЦЕ Ж МАТИ ЇХ ТРАНСФОРМЕРИ, ЯКИХ Я дивився в дитинстві!. І вже після жахливого сиквела і тонни гівна виливаються на Бея про зарекомендувала себе серію просто смішно читати … І так. Месники це ПРОДОВЖЕННЯ франшизи ЖЧ, Тора, Кепа і Халка. І навіть суть того, що у фільму відокремлений назва цього факту не змінить. Народ йшов на Уідона, а на ЖЧ, Тора, Кепа і Халка, які їм полюбилися в минулих фільмах.

    І закиснути на стільки, що було потрібно пришестя Абрамса, що б фільм повернувся з лімба, і на нього було приємно глянути.

    Еммм … Серія фільмів до 98-го року спокійно окупалася в прокаті, не змінюючи жанру. Світлячки навіть зміна жанрів не допомогла перший сезон від закриття врятувати. І перший же фільм провалився.

  46. DoriN коментує:

    № 46, Голум

    Блять, яким макаром Трансформери – це свіже?!

    Адже ми почали говорити про те, чи заслужено мільярди отримані, вірно? Поттер – вирішили, начебто – Ви їх залишили в спокої (серія, itallends, і так далі). Транси – після першої частини йшли не на ЦЕ Ж МАТИ ЇХ ТРАНСФОРМЕРИ, ЯКИХ Я дивився в дитинстві!, А на БАХ! ПІУ! МАЙКЛ БЕЙ! БАХ!. І так, воно тупе і х .. ше, але на це йшли, а не на фільм по аніме. Як на мене – тут все в порядку, і всі знали, чого чекати – це вже було. Тепер Месники. Це не ПРОДОВЖЕННЯ. Таке зробили вперше, і чого чекати – хз. Особисто я йшов набрати негативу, що б фирчала на фільм, і гнати на всіх тих, хто їм мільярд приніс. А отримав відмінне якісне кіно. Йшов не так на Уідона, але розумію, що такого ще не було, і в рівній мірі фільм міг виявитися гівном, і робота Уідона тут видна. Повторюся – завалити цю справу можна було з легкістю.

    Еммм … Серія фільмів до 98-го року спокійно окупалася в прокаті, не змінюючи жанру.

    Та мені подобається Шлях, але зацикленість не робить честі, тим паче, що дивитися-то їх можна через один (це якщо мову вести про полнометражка). Світляк краще вже тому, що він різноманітнішою, і не придбав проходняк в свій хронометраж.

    Світлячки навіть зміна жанрів не допомогла перший сезон від закриття врятувати.

    Аргументувати ебланов, господарів каналу не можу – чорт його знає, що у них за тирсу в голові.

    І перший же фільм провалився.

    Бабло відбив, і ще й заробив. Тим паче повторюся, йти без серіалу – гнила справа. Шкода, що тоді не так багато людей його бачили.

  47. Голум коментує:

    № 47, DoriN

    Таке зробили вперше,

    Об'єднали різних персонажів в одному фільмі? Чужі проти Хижака. Фредді проти Джейсона. Принципово нового в цьому немає, просто Месники в іншому жанрі, але при цьому продовжують сюжетну лінію сольників, вписуються в їх таймлайн і офіційно є заключною частиною так званої першої фази. Так що якщо ЧПХ і ФПД можна вважати самостійними фільмами, то Месники таким не є.

    Світляк краще вже тому, що він різноманітнішою, і не придбав проходняк в свій хронометраж.

    Тобто Світляк краще Трека, тому що закрився до того, як став гівном, не дивлячись на те, що Трек був годнотой на багато довше світляків?

    Аргументувати ебланов, господарів каналу не можу – чорт його знає, що у них за тирсу в голові.

    Низькі рейтинги = ніхто не дивиться = нєфіг витрачати на нього гроші і засмічувати ефір.

  48. DoriN коментує:

    № 48, Голум

    Об'єднали різних персонажів в одному фільмі? Чужі проти Хижака. Фредді проти Джейсона.

    Не згоден. Принципово те, що це було задумано давним-давно, і до цього йшли, випускаючи сольники. А ЧПХ і ФПД не згадуйте всує, бо маячня і по ідеї і за виконанням.

    Тобто Світляк краще Трека, тому що закрився до того, як став гівном, не дивлячись на те, що Трек був годнотой на багато довше світляків?

    Саме. Нехай мало серій, але зате найкращих, різноманітних, і сумних і веселих, ніж неміряно одноманітного хронометражу під девізом Щас так – пахнемо, але зате ми колись з Шетнер палили.

    Низькі рейтинги = ніхто не дивиться = нєфіг витрачати на нього гроші і засмічувати ефір.

    Якщо мені пам'ять не зраджує, рейтинги тільки почали знижуватися. У таких випадках переносять на інший час, хоч якось підходять з розумом, а не ампутують всі, після чого ще фендом живе і шириться, допомагає зняти повнометражку, і марить продовженням.

  49. diogen коментує:

    Всі, хто хвилюються з приводу пристарілих акторів – це навіть десь добре. Філімонов може чуйна схуднет після Кастла, Морена з роками тільки кращає, Саммер завдяки своїй легкій азіатської зовнішності ще довго буде ягідкою в ролі нового пілота Сереніті. Загалом, Джосс нічого не заважає замутити щось у жанрі багато-багато років по тому в далекій-далекій галактиці.

    Фільм повинен коштувати достатньо, тому гроші можна починати збирати з ентузіастів вже зараз.

  50. Нафаня коментує:

    № 49, DoriN

    Якщо мені пам'ять не зраджує, рейтинги тільки почали знижуватися. У таких випадках переносять на інший час, хоч якось підходять з розумом, а не ампутують всі, після чого ще фендом живе і шириться, допомагає зняти повнометражку, і марить продовженням.

    Я десь читав, що мудацькі фокси ще й порядок серій переплутали. Чого тоді дивуватися зниженню рейтингу?

    І так, щось тут все про саетлячков да месників, а музичний блог докторви жахливого, між тим геніальний!

    Та й ляльковий будинок досить гарний.

    ну і чого взагалі сперечатися з людьми, які Хатину в лісі сприйняли як хорор?))